Number of the records: 1
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Signatura N54561; 658 (KOZ) Author Kozel, Roman, 1974- (Author) Title statement Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová Another responsib. Mynářová, Lenka (Author) Svobodová, Hana, 1956-2011 (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2011 Phys.des. 304 s. : il., mapky, tabulky ; 25 cm Copy count 1, currently available 1 Track No. Location Sublocation Info 100000467565 Ústřední knihovna Sklad Subj. Headings marketing marketingový výzkum Keywords marketing * marketingový výzkum * kvantitativní výzkumy * kvalitativní výzkumy * sběr dat * analýza dat * aplikace v praxi * příručky Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 658.8:005.52 Database Knihy Annotation Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experim Note Anglické resumé
Obálkové podnázvy: Aktuální trendy marketingu a marketingového výzkumu : marketingový výzkum od zadání po návrhy řešení : analýza dat bez vzorců a definic ...
Černobílé fotografie, grafy, schémata, vzorce
Poznámka o autorechBibliografie
Rejstřík
Odkazy na internetové stránkyLoading…
Number of the records: 1