Number of the records: 1  

Reklama

  1. SignaturaN53129; 659 (VYS)
    Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Title statementReklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Another responsib. Mikeš, Jiří, 1942- (Author)
    Edition statement3., aktualiz. a dopl. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2010
    Phys.des.208 s. : il., grafy, tabulky ; 24 cm
    Copy count1, currently available 1, Access to Shelves 1
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book + e-book

    Track No.LocationSublocationInfo
    100000439461Ústřední knihovnaVolný výběr
    Reklama
    Subj. Headings reklama a propagace
    psychologie reklamy
    reklamní kampaně
    marketingová komunikace
    spotřebitelé
    Keywords reklamní agentury * cílený marketing * reklamní média * psychologický nátlak
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659
    659.4
    159.947
    316.77
    159.98:659.1
    DatabaseKnihy
    AnnotationNové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože
    NoteAnglické resumé
    V tiráži uvedeno: 3. vyd.
    Černobílé fotografie, schémata
    Přílohy
    Medailony autorů
    Bibliografie
    Rejstřík
    AudienceUrčeno všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům
    ISBN978-80-247-3492-7 : : Kč 249.00
    EditionMarketing
    Ser.statement/add.entry Marketing
    Spine TitleReklama - jak dělat reklamu
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.