Košík

  Odznačit vybrané:   0
  1. Dějiny umění ; [Sv.] 5 / José Pijoan ; Ze špan. a fr. přel. Jiří Pechar ; Texty k reprodukcím naps. María Luisa Borrás . Praha : Odeon, 1979 . 317 s . [5, z toho volných 4, prezenčně 1, Ve volném výběru 2]
    Část: 5.
    II-N14145-1/05; 7.03 (PIJ)
  2. Hledání identity ve virtuálních a fragmentárních světech médií / Zdeněk Jonák . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 10 (2007), s. 274-280 .
    18637
    Hledání identity ve virtuálních a fragmentárních světech médií

    článek / část dokumentu

  3. Informační gramotnost pro středoškoláky v knihovně - projekt Onlife / autor: Michal Černý, Helena Hubatková Selucká .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 73, č. 6 (2021), s. 208-211 .
    55465/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  4. Na cestě od autora ke čtenáři v knihovně : (informační vzdělávání pro nejmladší školáky) / autor: Pavlína Mazáčová ; ilustrace: Inka Mazáčová .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 75, č. 11 (2023), s. 410-413 .
    16036/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  5. Perspektivy informačního vzdělávání pro 21. století / autor: Pavlína Mazáčová .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 75, č. 10. (2023), s. 352-355 .
    4620/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  6. Rizika internetu a jejich prevence (nejen v knihovnách) / Lenka Eckertová .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 67, č. 2 (2015), s. 43-48 .
    7209
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  7. Vysokoškolská knihovna a informační gramotnost: Závod s časem / autor: Klára Choulíková ; foto: Klára Rösslerová .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 71, č. 12 (2019), s. 427-429 .
    51592/d
    článek / část dokumentu

    článek / část dokumentu

  8. Osobní jménoRoss, Veronica
    Biogr.poz.Britská autorka a editorka naučné literatury pro děti.
    SouborSoubor autorit osobních jmen
    Odkazy (1) - Knihy
    osoba

    osoba


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.