Počet záznamů: 1
Jak účinně oslovit média
Signatura N54183; 316 (TOM) Autor Tomandl, Jan, 1980- (Autor) Údaje o názvu Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl ; [ilustrace Pavel Daniel] Dal.odpovědnost Daniel, Pavel, 1953- (Ilustrátor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2011 Fyz.popis 296 s. : il., tabulky ; 23 cm Počet ex. 1, z toho volných 1 Přír.číslo Lokace Dislokace Info 100000460386 Ústřední knihovna Sklad Předmět.hesla nonverbální komunikace dějiny médií mediální komunikace zpravodajství public relations Klíč.slova sociální interakce * sociální komunikace * interpersonální komunikace * mediální komunikace * veřejné vystupování * komunikační dovednosti * verbální komunikace * rétorika * žurnalistika * zpravodajství * podnikání * politika * prezentace * public relations * tiskové konference * projevy * masmédia * tiskoví mluvčí * novináři * veřejní činitelé * osobnosti * příručky Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 316.772.4 659.3:351.85 659.4 070 Databáze Knihy Poznámky Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress
Černobílé fotografie, faksimile, grafy, ilustrace, schémata
Ilustrace s bublinkovým textem
Přílohy
Poznámky na konci knihyBibliografie a bibliografické odkazy
RejstříkUrčeno pro Určeno začínajícím tiskovým mluvčím, pracovníkům oddělení vztahů s veřejností a kontaktním pracovníkům pro komunikaci s tiskem ve firmách, úřadech, občanských sdruženích, neziskovém sektoru. Vhodné jako pomůcka ve výuce na středních, vyšších odborných a vysokých školách s doplňkovou výukou marketingu a public relations ISBN 978-80-251-3457-3 : : Kč 349.00 Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Načítání…
Počet záznamů: 1