Search results
Your query:
Keywords = "marketingové plánování"
- Marketing pro začátečníky / Miroslav Foret ; [ilustrace Tomáš Tůma] . Brno : Computer Press, 2008 . viii, 152 s . ISBN 978-80-251-1942-6 : . [6, currently available 5, Access to Shelves 5]
N49231; 339 (FOR)Branch Available Inaccesible Issued Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 Bohunice 1 0 0 0 0 Bystrc 0 0 0 0 0 Černá Pole 1 0 0 0 0 Královo Pole 1 0 0 0 0 Židenice 1 0 0 0 0 - Marketing v knihovnách : ... plánování a strategie / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 12 (2007), s. 347-349 .
20460