Search results

Records found: 5  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kjm_us_auth 1000750785 kni^"
  1. Dali své jméno značce, aneb, S kůží na trh / Ivan Brož . Brno : MOBA, c2008 . 254 s . ISBN 978-80-243-3067-9 : . [1, currently available 1]
    N48828; 658 (BRO)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Dali své jméno značce, aneb, S kůží na trh

    book

  2. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov  Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N65396; 658 (SHA)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jak se budují značky

    book

  3. Jsi značka?!, aneb, Vydělávejte více online & offline tím, co milujete! : pro všechny volnonožce, drobné podnikatele, lektory, kouče i zvědavce, kteří chtějí proměnit své nevýhody v triumfy na trhu / Tomáš Lukavec  [Česko] : www.jsiznacka.cz, 2021 . 254 stran . ISBN 978-80-908103-0-3 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N69823; 005 (LUK)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jsi značka?!, aneb, Vydělávejte více online & offline tím, co milujete!

    book

  4. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; překlad Tomáš Juppa, Martin Machek  Praha : Grada, 2013 . 814 stran . ISBN 978-80-247-4150-5 . [2, currently available 1]
    II-N58620; 658 (KOT)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing management

    book

  5. Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski  V Brně : Lingea, 2022 . 268 stran . ISBN 978-80-7508-715-7 . [2, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N70514; 658 (ATH)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Strategie sociálních médií

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.