Search results

  1. Aha faktor : co se děje ve vašem mozku, když dostanete brilantní nápad / John Kounios a Mark Beeman ; překlad: Romana Hegedüsová  Brno : BizBooks, 2015 . 258 stran . ISBN 978-80-265-0435-1 . [2, currently available 2, Access to Shelves 2]
    N60607; 159.9 (KOU)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Štýřice10000
    Aha faktor

    book

  2. Cesta hrdinky : hledání zdrojů ženské síly / Sabine Groth ; z německého originálu Die Heldinnenreise : Wege zu den weiblichen Kraftquellen přeložila Alena Bezděková  Praha : Portál, 2020 . 223 stran . ISBN 978-80-262-1565-3 . [8, currently available 5, Access to Shelves 5]
    N68016; 159.9 (GRO)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Bystrc00100
    Kohoutovice10000
    Královo Pole10000
    Líšeň, Jírova10000
    Řečkovice10000
    Žabovřesky00100
    Židenice10000
    Cesta hrdinky

    book

  3. Cestou intuice : průvodce životem pod vedením vnitřní mou drosti / Penney Peirceová ; předmluva Carol Adrienneová ; přeložila Růžena Loulová . V Praze : Columbus, 2000 . 278 s . ISBN 80-749-028-1 . [1, currently available 0]
    N48370; 159.9 (PEI)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  4. Hoř pomalu : odhalte sílu pomalosti v uspěchané době / Veronika Jelínková  [Praha] : Veronika Jelínková, 2019 . 203 stran . ISBN 978-80-907211-3-5 . [1, currently available 0]
    N69464; 159.9 (JEL)
    Novinka
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  5. Hoř pomalu : praktické techniky, jak ve zrychlené době zpomalit a probudit tak svůj neomezený potenciál mysli, těla a duše / Veronika Jelínková  [Praha] : Veronika Jelínková, 2017 . 230 stran . ISBN 978-80-270-1814-7 . [10, currently available 7, Access to Shelves 7]
    N63953; 159.9 (JEL)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Bystrc00100
    Černá Pole10000
    Husovice10000
    Kohoutovice10000
    Královo Pole10000
    Líšeň, Jírova10000
    Medlánky10000
    Žabovřesky00100
    Židenice10000
    Hoř pomalu

    book

  6. Intuice a bezchybné rozhodování : ve skutečnosti už to víte / Becky Walshová ; přeložila Ester Včelišová  Praha : Alferia, 2015 . 200 stran . ISBN 978-80-247-5422-2 . [1, currently available 0]
    N59448; 159.9 (WAL)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Intuice a bezchybné rozhodování

    book + e-book

  7. Intuice hlupáka : jak získat milión užitečných řešení za pár šupů? : všechny odpovědi najdete ve svém nitru / Mirzakarim Sanakulovič Norbekov ; přeložil: Ladislav Halačka  [Březůvky] : Mozaika H&S s.r.o., [2018] . 363 stran . ISBN 978-80-906948-6-6 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N67250; 159.9 (NOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Kohoutovice10000
    Intuice hlupáka

    book

  8. Intuice : jak získat vyšší poznání / Swami Kriyananda ; přeložila Olga Kolečková  Praha : Euromedia, 2017 . 119 stran . ISBN 978-80-7549-165-7 . [5, currently available 4, Access to Shelves 4]
    I-N63362; 159.9 (KRI)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Husovice10000
    Kohoutovice10000
    Medlánky10000
    Štýřice10000
    Intuice

    book

  9. Intuitivní lidé : kniha pro všechny, kteří touží pochopit hlubší význam a smysl svého života / Heidi Sawyerová ; překlad: Kateřina Ešnerová  V Brně : BizBooks, 2015 . 245 stran . ISBN 978-80-265-0413-9 . [1, currently available 0]
    N60054; 159.9 (SAW)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  10. Intuitivní marketing pro 21. století / Miloš Toman  Praha : Management Press, 2016 . 163 stran . ISBN 978-80-7261-399-1 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N60876; 658 (TOM)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Intuitivní marketing pro 21. století

    book