Search results
Your query:
Author Sysno/Doc.kind = "^kjm_us_auth 1000449949 xcla^"
- Hudební divadlo a marketing. II., Opera – produkt a jeho marketingová komunikace / Jana Janulíková .
In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 3 (2007), s 53-58 .
Hc2266/d - Jak "prodat" knihovnu / autor: Veronika Vališová .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 74, č. 12 (2022), s. 425-426 .
58233/d - Oranžová, nebo zelená? Jak prezentovat přátelské a inspirativní knihovny / Andrea Peříková .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 68, č. 1 (2016), s. 15-17 .
16623 - PR jako umění komunikace, prezentace a propagace : výsledky průzkumu v českých knihovnách vroce 2015 / Petra Šicová .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 68, č. 1 (2016), s. 12-15 .
15364 - Public relations v českých knihovnách: výsledky výzkumu / Petra Šicová . ISSN 0011-2321 .
In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 58, č. 4 (2006), s120-122 .
700