Search results

Records found: 6  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Author Sysno = "^kjm_us_auth 1000468978^"
  1. 333 tipů a triků pro internetový marketing / Viktor Janouch . Brno : Computer Press, 2011 . 278 s . ISBN 978-80-251-3402-3 : . [1, currently available 0]
    N53834; 658 (JAN)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  2. 55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop / překlady a jazykové korektury: Jana Švec, Michaela Popelářová  [Praha] : Dognet, [2022] . 590 stran . ISBN 978-80-89969-21-0 . [1, currently available 0]
    N70624; 658 (PAD)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  3. Copywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková . Brno : Computer Press, 2011 . 252 s . ISBN 978-80-251-3269-2 : . [3, currently available 2, Access to Shelves 2]
    N53442; 659 (HOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Žabovřesky10000
    Copywriting

    book + e-book

  4. Internetový marketing / Viktor Janouch  Brno : Computer Press, 2014 . 376 stran . ISBN 978-80-251-4311-7 . [1, currently available 0]
    N62913; 658 (JAN)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Internetový marketing

    book + e-book

  5. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích / Viktor Janouch . Brno : Computer Press, 2010 . 304 s . ISBN 978-80-251-2795-7 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N52425; 658 (JAN)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Internetový marketing

    book + e-book

  6. Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young  Praha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018 . 288 stran . ISBN 978-80-256-2159-2 . [2, currently available 1, Access to Shelves 1]
    II-N65213; 659 (OGI)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Ogilvy o reklamě v digitálním věku

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.