Search results

Records found: 43  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Author Sysno = "^kjm_us_auth 1000451041^"
  1. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová  Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 . [1, currently available 0]
    N68973; 159.9 (SHO)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Anatomie rozhodování

    book + e-book

  2. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora  Brno : Computer Press, 2015 . 232 stran . ISBN 978-80-251-4589-0 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N60052; 658 (SÁL)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Copywriting

    book + e-book

  3. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková  V Brně : Computer Press, 2020 . 349 stran . ISBN 978-80-251-5017-7 . [1, currently available 0]
    N68897; 658 (SÁL)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Copywriting

    book + e-book

  4. Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi. 1., 2. část / Eva Křivá . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 57, č. 1, 2 (2005), s. 2-4, 50-52 .
    22171
    Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi

    article

  5. Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2014 . 220 s . ISBN 978-80-87500-51-4 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N58568; 659 (BAČ); I.c (B)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace

    book

  6. Hudební divadlo a marketing. II., Opera – produkt a jeho marketingová komunikace / Jana Janulíková .
    In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 3 (2007), s 53-58 .
    Hc2266/d
    article

    article

  7. Internetový marketing / Viktor Janouch  Brno : Computer Press, 2014 . 376 stran . ISBN 978-80-251-4311-7 . [1, currently available 0]
    N62913; 658 (JAN)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Internetový marketing

    book + e-book

  8. Jak na marketingovou komunikaci / Miroslav Karlíček a kol.  Praha : Grada, 2023 . 272 stran . ISBN 978-80-271-5013-7 . [1, currently available 0]
    N71780; 658 (KAR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
    Jak na marketingovou komunikaci

    book + e-book

  9. Jak na reklamu : praktický průvodce světem reklamy / Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná . [Kralice na Hané] : Computer Media, 2012 . 144 s . ISBN 978-80-7402-115-2 : . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N54690; 659 (POS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jak na reklamu

    book

  10. Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky : tvorba názvu - obchodního jména krok za krokem / [Zdeněk Bauer a kol.] ; [fotografie Zdeněk Bauer a další v knize uvedení autoři a držitelé] . V Praze : Z. Bauer, 2014 . 340 s . ISBN 978-80-904272-7-3 : . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N57429; 658 (BAU)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.