Search results

Records found: 6  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Author Sysno = "^kjm_us_auth 1000438185^"
  1. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka . Praha : Computer Press, 1999 . 100 s . ISBN 80-7226-203-3 . [3, currently available 3, Access to Shelves 2]
    N35190; 061.1 EU (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Černá Pole10000
    Starý Lískovec10000
    Evropské marketingové prostředí

    book

  2. Jak rozvíjet místní cestovní ruch / Miroslav Foret, Věra Foretová . Praha : Grada, 2001 . 178 s . ISBN 80-247-0207-X : . [1, currently available 1]
    N37067; 338 (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jak rozvíjet místní cestovní ruch

    book

  3. Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s . ISBN 80-251-0790-6 : . [1, currently available 1]
    N45158; 339 (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing - základy a principy

    book

  4. Marketing pro začátečníky / Miroslav Foret ; [ilustrace Tomáš Tůma] . Brno : Computer Press, 2008 . viii, 152 s . ISBN 978-80-251-1942-6 : . [6, currently available 5, Access to Shelves 5]
    N49231; 339 (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bohunice10000
    Bystrc00000
    Černá Pole10000
    Královo Pole10000
    Židenice10000
    Marketing pro začátečníky

    book

  5. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 : . [7, currently available 7, Access to Shelves 6]
    N50798; 658 (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
    Marketingový průzkum

    book

  6. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 : . [1, currently available 1]
    N40507; 658 (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketingový výzkum

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.