Search results

Records found: 2  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kjm_us_auth 1000632997 kni^"
  1. Management kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová  Praha : Grada, 2017 . 186 stran . ISBN 978-80-247-5021-7 . [1, currently available 1]
    N64401; 338 (RAŠ)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Management kvality služeb v cestovním ruchu

    book + e-book

  2. Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - vybrané kapitoly / Vladimír Šefčík, Tomáš Jeřábek a kolektiv autorů  Český Těšín : 2 Theta, 2017 . 240 stran . ISBN 978-80-86380-84-1 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N68430; 338 (ŠEF)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - vybrané kapitoly

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.