Search results

Records found: 10  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kjm_us_auth 1000523593 kni^"
  1. Blázinec v Silicon Valley : rychlá auta, luxusní jachty, divoké večírky a... naše budoucnost / Antonio García Martínez ; překlad: Vladimír Fuksa  Brno : BizBooks, 2017 . 432 stran . ISBN 978-80-265-0581-5 . [1, currently available 0]
    N63187; 658 (GAR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100
  2. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 199 s . ISBN 80-247-0921-X . [1, currently available 1]
    N59915; 658 (KOT)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Inovativní marketing

    book

  3. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov  Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N65396; 658 (SHA)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jak se budují značky

    book

  4. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; překlad Tomáš Juppa, Martin Machek  Praha : Grada, 2013 . 814 stran . ISBN 978-80-247-4150-5 . [2, currently available 1]
    II-N58620; 658 (KOT)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing management

    book

  5. Mezinárodní marketingový management / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová] . Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s . ISBN 978-80-251-1641-8 : . [1, currently available 1]
    N51213; 339 (BER)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Mezinárodní marketingový management

    book

  6. Obchodní manažer / Walter E. Vieira ; Z angl. orig. přel. Vladimír Vrecion a Pavel Vrecion . Praha : Svoboda, 1994 . 98 s . ISBN 80-205-0434-6 . [1, currently available 1]
    N30049; 338 (VIE)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Bohunice10000
    Obchodní manažer

    book

  7. Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu : jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím / Perry Marshall ; z anglického originálu 80/20 sales and marketing ... přeložila Jana Kalová  Praha : Management Press, 2015 . 236 stran . ISBN 978-80-7261-286-4 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N60173; 658 (MAR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

    book

  8. Tim Cook : génius, který povznesl Apple na novou úroveň / Leander Kahney ; překlad: Petr Miklica  V Praze : Blue Vision, 2020 . 288 stran . ISBN 978-80-87672-74-7 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N68117; 004 (KAH)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Tim Cook

    book + e-book

  9. Tvorba business modelů : příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev / Alexander Osterwalder a Yves Pigneur ; grafická úprava Alan Smith ; [překlad Radek Blaheta] . V Brně : BizBooks, 2012 . 278 s . ISBN 978-80-265-0025-4 : . [1, currently available 1]
    Část: 1.
    N55606; 005 (OST)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Tvorba business modelů

    book


  10. ** Document on Order ** Žltá kniha budovania značky : dvanásť fenomenálnych princípov pre efektívne budovanie osobnej, firemnej alebo produktovej značky v dobe chaosu a nepozornosti / Michal Pastier  [Bratislava] : Barecz & Conrad Media s.r.o., 2023 . 604 stran . ISBN 978-80-8258-011-5 . [Document on Order]
    Žltá kniha budovania značky

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.