Search results

Records found: 9  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kjm_us_auth 1000510178 kni^"
  1. Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka . Brno : BizBooks, 2012 . 264 s . ISBN 978-80-265-0046-9 : . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N55456; 659 (KRU)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Česká reklama

    book + e-book

  2. Jak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha . Praha : Grada, 2003 . 190 s . ISBN 80-247-0556-7 : . [1, currently available 0]
    N40695; 659 (KŘÍ)
    Jak psát reklamní text

    book

  3. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král . Praha : Grada, 2011 . 213 s . ISBN 978-80-247-3541-2 : . [1, currently available 1]
    N53517; 658 (KAR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketingová komunikace

    book

  4. Reklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, 2010 . 208 s . ISBN 978-80-247-3492-7 : . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N53129; 659 (VYS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Reklama

    book + e-book

  5. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, c2003 . 122 s . ISBN 80-247-0557-5 : . [6, currently available 5, Access to Shelves 3]
    N39756; 659 (VYS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Židenice10000
    Reklama

    book

  6. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš  Praha : Grada, 2018 . 232 stran . ISBN 978-80-247-5865-7 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N65970; 659 (VYS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Reklama

    book + e-book

  7. Reklama je navoněná zdechlina / Oliviero Toscani ; z fr. orig. přel. Růž ena Steklačová . Praha : Slovart, 1996 . 173 s, obr příl . ISBN 80-85871-82-3 . [7, currently available 7, Access to Shelves 5]
    N31758; 659 (TOS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Černá Pole10000
    Slatina10000
    Starý Lískovec10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
    Reklama je navoněná zdechlina

    book

  8. Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski  V Brně : Lingea, 2022 . 268 stran . ISBN 978-80-7508-715-7 . [2, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N70514; 658 (ATH)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Strategie sociálních médií

    book

  9. Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv ; [autorský kolektiv Radek Tahal ... et al.] . Praha : Grada, 2013 . 255 s . ISBN 978-80-247-4208-3 : . [18, currently available 17, Access to Shelves 15]
    N55848; 658 (KAR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Jundrov10000
    Královo Pole10000
    Lesná10000
    Mahenův památník10000
    Maloměřice10000
    Medlánky10000
    Nový Lískovec10000
    Řečkovice10000
    Starý Lískovec10000
    Štýřice00100
    Tuřany10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
    Základy marketingu

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.