Search results

Records found: 6  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Author Sysno = "^kjm_us_auth 1000646424^"
  1. Adaptace veřejných knihoven na moderní trendy / Libuše Foberová .
    In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 30, č. 4 (2016), s. 2-6 .
    15634/d
    article

    article

  2. Hudební divadlo a marketing. I., Kulturní podnikání / Jana Janulíková ; foto: Patricie Částková .
    In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 2 (2007), s. 46-49 .
    Hc2276/d
    article

    article

  3. Hudební divadlo a marketing. III., Strategický marketing opery / Jana Janulíková .
    In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 4 (2007), s. 42-45 .
    Hc2253/d
    article

    article

  4. Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2012 . 198 s . ISBN 978-80-87500-17-0 : . [1, currently available 1]
    N54806; 316 (BAČ)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing kultury

    book

  5. Marketingový tip #3 : jeden email je více než tisíc Facebooků / Barbora Buchtová .
    In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 31, č. 3 (2017), s. 12-15 .
    486/d
    article

    article

  6. Šestnáct marketingových trendů pro rok 2016 / Libuše Foberová .
    In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 31, č. 1 (2017), s. 13-17 .
    10012/d
    article

    article



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.