Search results
Your query:
Author Sysno = "^kjm_us_auth 1000646424^"
- Adaptace veřejných knihoven na moderní trendy / Libuše Foberová .
In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 30, č. 4 (2016), s. 2-6 .
15634/d - Hudební divadlo a marketing. I., Kulturní podnikání / Jana Janulíková ; foto: Patricie Částková .
In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 2 (2007), s. 46-49 .
Hc2276/d - Hudební divadlo a marketing. III., Strategický marketing opery / Jana Janulíková .
In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 4 (2007), s. 42-45 .
Hc2253/d - Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2012 . 198 s . ISBN 978-80-87500-17-0 : . [1, currently available 1]
N54806; 316 (BAČ)Branch Available Inaccesible Issued Vyžádáno Počet rezervací Ústřední knihovna 1 0 0 0 0 - Marketingový tip #3 : jeden email je více než tisíc Facebooků / Barbora Buchtová .
In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 31, č. 3 (2017), s. 12-15 .
486/d - Šestnáct marketingových trendů pro rok 2016 / Libuše Foberová .
In: Duha. ISSN 0862-1985. Roč. 31, č. 1 (2017), s. 13-17 .
10012/d