Search results

Records found: 2  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Author Sysno = "^kjm_us_auth 1000438186^"
  1. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka . Praha : Computer Press, 1999 . 100 s . ISBN 80-7226-203-3 . [2, currently available 2, Access to Shelves 1]
    N35190; 061.1 EU (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Černá Pole10000
    Evropské marketingové prostředí

    book

  2. Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s . ISBN 80-251-0790-6 : . [1, currently available 1]
    N45158; 339 (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing - základy a principy

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.