Search results

Records found: 10  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Keywords = "reklamní agentury"
  1. 30 vteřin : příběhy z reklamního podsvětí / Ondřej Souček . Praha : Nakladatelství Lidové noviny, 2010 . 199 s . ISBN 978-80-7422-061-6 : . [1, currently available 1]
    A52002; (SOU)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    30 vteřin

    book

  2. 99 franků / Frédéric Beigbeder ; [přeložila Markéta Demlová] . Praha : Motto, 2003 . 219 s . ISBN 80-7246-149-4 : . [1, currently available 1]
    A40938; (BEI)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    99 franků

    book

  3. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 : . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N51877; 659 (MON)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Královo Pole10000
    99 tipů pro úspěšnější reklamu

    book

  4. E / Matt Be[a]umont ; [přeložil Pavel Medek] . V Praze : Plus, 2010 . 366 s . ISBN 978-80-259-0003-1 : . [1, currently available 1]
    Část: 1.
    A51433; (BEA)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    E

    book

  5. K@ncl / Matt Beaumont ; z anglického originálu E ... přeložil Pavel Medek  Praha : XYZ, 2017 . 419 stran . ISBN 978-80-7505-800-3 . [2, currently available 2, Access to Shelves 2]
    Část: 1.
    A65154; (BEA)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Štýřice10000
    Židenice10000
    K@ncl

    book

  6. Pak byl s námi konec / Joshua Ferris ; [z anglického originálu... přeložila Iva Havlíčková] . Praha : Dobrovský, 2007 . 240 s . ISBN 978-80-87124-21-5 : . [3, currently available 3, Access to Shelves 2]
    A46877; (FER)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Slatina10000
    Tuřany10000
    Pak byl s námi konec

    book

  7. Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek . Praha : Grada, 2007 . 165 s . ISBN 978-80-247-1903-0 : . [2, currently available 1]
    N46471; 659 (FTO)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10100
    Public relations jako ovlivňování mínění

    book

  8. Reklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, 2010 . 208 s . ISBN 978-80-247-3492-7 : . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N53129; 659 (VYS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Reklama

    book + e-book

  9. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, c2003 . 122 s . ISBN 80-247-0557-5 : . [6, currently available 5, Access to Shelves 3]
    N39756; 659 (VYS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Židenice10000
    Reklama

    book

  10. Zpověď muže, který umí reklamu / David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Dobeš] . Praha : Pragma, [2004?] . 178 s . ISBN 80-7205-824-X : . [3, currently available 3, Access to Shelves 2]
    N43021; 659 (OGI)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bystrc10000
    Židenice10000
    Zpověď muže, který umí reklamu

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.