Search results

Records found: 38  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Keywords = "public relations"
  1. Bod zlomu : o malých příčinách s velkými následky / Malcolm Gladwell ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Weiss] . Praha : Dokořán, 2008 . 254 s . ISBN 978-80-7363-199-4 : . [1, currently available 1]
    N53602; 316 (GLA)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bod zlomu

    book

  2. Co mohou knihovny nabízet na webu. 1., 2. část / Jan Pokorný . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 56, č. 9, 10 (2004), s. 279-281, 320-322 .
    8281
    Co mohou knihovny nabízet na webu

    article

  3. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích / Viktor Janouch . Brno : Computer Press, 2010 . 304 s . ISBN 978-80-251-2795-7 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N52425; 658 (JAN)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Internetový marketing

    book + e-book

  4. Jak na média / Jan Pospíšil . Kralice na Hané : Computer Media, 2011 . 119 s . ISBN 978-80-7402-071-1 : . [1, currently available 1]
    N54295; 316 (POS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jak na média

    book

  5. Jak na reklamu : praktický průvodce světem reklamy / Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná . [Kralice na Hané] : Computer Media, 2012 . 144 s . ISBN 978-80-7402-115-2 : . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N54690; 659 (POS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jak na reklamu

    book

  6. Jak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha . Praha : Grada, 2003 . 190 s . ISBN 80-247-0556-7 : . [1, currently available 0]
    N40695; 659 (KŘÍ)
    Jak psát reklamní text

    book

  7. Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl ; [ilustrace Pavel Daniel] . Brno : Computer Press, 2011 . 296 s . ISBN 978-80-251-3457-3 : . [1, currently available 1]
    N54183; 316 (TOM)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jak účinně oslovit média

    book

  8. Marketing bankovních služeb / Madalena Torres, Isabel Bernardo, Simona Cigánková . [Praha] : Bankovní institut, 1995 . v, 280 s . [1, currently available 1]
    II-N46626; 336 (TOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    book

    book

  9. Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2012 . 198 s . ISBN 978-80-87500-17-0 : . [1, currently available 1]
    N54806; 316 (BAČ)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing kultury

    book

  10. Marketing není komfort : služby pro čtenáře / Kateřina Janošková . ISSN 1213-6581 .
    In: Veřejná správa. ISSN 1213-6581. Roč. 22, č. 13 (2011), s. 15-16 .
    5211(153)
    Marketing není komfort

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.