Search results

Records found: 10  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Keywords = "marketingový management"
  1. Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi. 1., 2. část / Eva Křivá . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 57, č. 1, 2 (2005), s. 2-4, 50-52 .
    22171
    Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi

    article

  2. Hudební divadlo a marketing. I., Kulturní podnikání / Jana Janulíková ; foto: Patricie Částková .
    In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 2 (2007), s. 46-49 .
    Hc2276/d
    article

    article

  3. Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets / Philip Kotler . New York : Free Press, c1999 . 257 s . ISBN 0-684-86038-4 : . [1, currently available 1]
    N49277; 339 (KOT)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Kotler on marketing

    book

  4. Marketing bankovních služeb / Madalena Torres, Isabel Bernardo, Simona Cigánková . [Praha] : Bankovní institut, 1995 . v, 280 s . [1, currently available 1]
    II-N46626; 336 (TOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    book

    book

  5. Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět? / Libuše Foberová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 65, č. 2 (2013), s. 62-66 .
    19418
    Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět?

    article

  6. Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět? : na co by se měly soustředit marketingové kampaně? / Libuše Foberová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 65, č. 3 (2012), s. 100-103 .
    5871
    Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět?

    article

  7. Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 4 (2007), s. 103-104 .
    15546
    Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách

    article

  8. Mezinárodní marketingový management / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová] . Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s . ISBN 978-80-251-1641-8 : . [1, currently available 1]
    N51213; 339 (BER)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Mezinárodní marketingový management

    book

  9. Moderní marketing / Philip Kotler ... et al. ; [přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový ; odborná spolupráce Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2007 . 1041 s . ISBN 978-80-247-1545-2 : . [1, currently available 1]
    N55608; 339 (MOD)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Moderní marketing

    book

  10. Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv ; [autorský kolektiv Radek Tahal ... et al.] . Praha : Grada, 2013 . 255 s . ISBN 978-80-247-4208-3 : . [18, currently available 17, Access to Shelves 15]
    N55848; 658 (KAR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Bohunice10000
    Bystrc10000
    Černá Pole10000
    Jundrov10000
    Královo Pole10000
    Lesná10000
    Mahenův památník10000
    Maloměřice10000
    Medlánky10000
    Nový Lískovec10000
    Řečkovice10000
    Starý Lískovec10000
    Štýřice00100
    Tuřany10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
    Základy marketingu

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.