Search results

Records found: 26  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Keywords = "marketingové strategie"
  1. Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi. 1., 2. část / Eva Křivá . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 57, č. 1, 2 (2005), s. 2-4, 50-52 .
    22171
    Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi

    article

  2. Efektivní marketing : [odborné rady pro úspěšnou marketingovou strategii] / Peter Hingston ; [přeložil Josef Lagmajer [i.e. Langmajer]] . V Praze : Knižní klub, 2002 . 192 s . ISBN 80-242-0893-8 : . [2, currently available 0]
    N39533; 339 (HIN)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00000
    Slatina00100
  3. Hudební divadlo a marketing. III., Strategický marketing opery / Jana Janulíková .
    In: Opus musicum [6 č.]. ISSN 0862-8505. Brno : Opus musicum, 2007. Roč. 39, č. 4 (2007), s. 42-45 .
    Hc2253/d
    article

    article

  4. Internetoví vizionáři : světoví experti odhalují, jak vydělávat online / Steve Olsher ; [překlad Petr Miklica] . V Praze : Blue Vision 2013 . 308 s . ISBN 978-80-87672-06-8 . [2, currently available 2]
    N57916; 004 (OLS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna20000
    Internetoví vizionáři

    book

  5. Marketing - cesta k trhu / Jaroslav Světlík . Zlín : EKKA, 1994 . 253 s . [1, currently available 1]
    N44285; 339 (SVĚ)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    book

    book

  6. Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s . ISBN 80-251-0790-6 : . [1, currently available 1]
    N45158; 339 (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing - základy a principy

    book

  7. Marketing není komfort : služby pro čtenáře / Kateřina Janošková . ISSN 1213-6581 .
    In: Veřejná správa. ISSN 1213-6581. Roč. 22, č. 13 (2011), s. 15-16 .
    5211(153)
    Marketing není komfort

    article

  8. Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; [z anglického originálu... přeložila Hana Škapová] . Praha : Management Press, 2003 . 203 s . ISBN 80-7261-082-1 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N59142; 658 (KOT)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Královo Pole10000
    Marketing od A do Z

    book

  9. Marketing pro začátečníky / Miroslav Foret ; [ilustrace Tomáš Tůma] . Brno : Computer Press, 2008 . viii, 152 s . ISBN 978-80-251-1942-6 : . [6, currently available 5, Access to Shelves 5]
    N49231; 339 (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Bohunice10000
    Bystrc00000
    Černá Pole10000
    Královo Pole10000
    Židenice10000
    Marketing pro začátečníky

    book

  10. Marketing v dopravě / Bohumil Řezníček, Pavel Šaradín . Praha : Grada, 2001 . 197 s . ISBN 80-247-0051-4 : . [1, currently available 0]
    N46646; 656 (ŘEZ)
    Marketing v dopravě

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.