Search results

Records found: 8  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Keywords = "marketingová prezentace"
  1. 33 rad jak úspěšně prezentovat / Věra Bělohlávková . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 110 s . ISBN 80-251-0326-9 : . [4, currently available 3, Access to Shelves 2]
    N43100; 005 (BĚL)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Bystrc00000
    Líšeň, Jírova10000
    Žabovřesky10000
    Židenice10000
    33 rad jak úspěšně prezentovat

    book

  2. Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi. 1., 2. část / Eva Křivá . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 57, č. 1, 2 (2005), s. 2-4, 50-52 .
    22171
    Čtyři druhy marketingu v knihovnické pra xi

    article

  3. Internetový marketing s YouTube : průvodce využitím on-line videa v byznysu / Michael Miller ; [překlad Jiří Huf] . Brno : Computer Press, 2012 . 296 s . ISBN 978-80-251-3672-0 : . [2, currently available 1]
    N54759; 004 (MIL)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Internetový marketing s YouTube

    book

  4. Marketing není komfort : služby pro čtenáře / Kateřina Janošková . ISSN 1213-6581 .
    In: Veřejná správa. ISSN 1213-6581. Roč. 22, č. 13 (2011), s. 15-16 .
    5211(153)
    Marketing není komfort

    article

  5. Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět? / Libuše Foberová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 65, č. 2 (2013), s. 62-66 .
    19418
    Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět?

    article

  6. Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět? : na co by se měly soustředit marketingové kampaně? / Libuše Foberová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 65, č. 3 (2012), s. 100-103 .
    5871
    Marketing v knihovnách aneb umíme dát osobě vědět?

    article

  7. Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách / Radka Johnová . ISSN 0011-2321 .
    In: Čtenář. ISSN 0011-2321. Roč. 59, č. 4 (2007), s. 103-104 .
    15546
    Marketingové koncepce a jejich využití v knihovnách

    article

  8. Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová . Praha : Fortuna, 1999 . 164 s . ISBN 80-7168-668-9 : . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N39213; 339 (VYS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Komárov10000
    Základy marketingu pro střední odborné školy

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.