Search results

Records found: 27  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Keywords = "marketingová komunikace"
  1. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler . Praha : Grada, 2003 . 236 s . ISBN 80-247-0646-6 . [1, currently available 1]
    N59917; 658 (ŠIN)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Event marketing

    book + e-book

  2. Jak na reklamu : praktický průvodce světem reklamy / Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná . [Kralice na Hané] : Computer Media, 2012 . 144 s . ISBN 978-80-7402-115-2 : . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N54690; 659 (POS)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jak na reklamu

    book

  3. Jak stvořit pecku na trhu / Jonah Berger ; [z anglického originálu ... přeložili Lívie Bencková a Petr Oliver] . V Brně : Jota, 2013 . 241 s . ISBN 978-80-7462-331-8 : . [2, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N56569; 658 (BER)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10100
    Jak stvořit pecku na trhu

    book

  4. Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets / Philip Kotler . New York : Free Press, c1999 . 257 s . ISBN 0-684-86038-4 : . [1, currently available 1]
    N49277; 339 (KOT)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Kotler on marketing

    book

  5. Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.] . Praha : Grada, c2004 . 855 s . ISBN 978-80-247-0513-2 . [2, currently available 2, Access to Shelves 1]
    N58619; 658 (KOT)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Medlánky10000
    Marketing

    book

  6. Marketing - cesta k trhu / Jaroslav Světlík . Zlín : EKKA, 1994 . 253 s . [1, currently available 0]
    N44285; 339 (SVĚ)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00000
    book

    book

  7. Marketing - základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek . Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s . ISBN 80-251-0790-6 : . [1, currently available 1]
    N45158; 339 (FOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing - základy a principy

    book

  8. Marketing bankovních služeb / Madalena Torres, Isabel Bernardo, Simona Cigánková . [Praha] : Bankovní institut, 1995 . v, 280 s . [1, currently available 1]
    II-N46626; 336 (TOR)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    book

    book

  9. Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků / Jaroslav Tručka . Brno : BizBooks, 2013 . 212 s . ISBN 978-80-265-0054-4 : . [1, currently available 1]
    N55798; 658 (TRU)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing jako šachová hra

    book

  10. Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová . Praha : Grada, 2008 . 284 s . ISBN 978-80-247-2724-0 : . [1, currently available 1]
    N50157; 658 (JOH)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing kulturního dědictví a umění

    book + e-book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.