Search results

Records found: 6  
Resources: KJM (Kobližná 4) - Central catalogue
Your query: Author Sysno = "^kjm_us_auth 1000750785^"
  1. Dali své jméno značce, aneb, S kůží na trh / Ivan Brož . Brno : MOBA, c2008 . 254 s . ISBN 978-80-243-3067-9 : . [1, currently available 1]
    N48828; 658 (BRO)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Dali své jméno značce, aneb, S kůží na trh

    book

  2. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov  Praha : Dobrovský s.r.o., 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N65396; 658 (SHA)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jak se budují značky

    book

  3. Jsi značka?!, aneb, Vydělávejte více online & offline tím, co milujete! : pro všechny volnonožce, drobné podnikatele, lektory, kouče i zvědavce, kteří chtějí proměnit své nevýhody v triumfy na trhu / Tomáš Lukavec  [Česko] : www.jsiznacka.cz, 2021 . 254 stran . ISBN 978-80-908103-0-3 . [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
    N69823; 005 (LUK)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Jsi značka?!, aneb, Vydělávejte více online & offline tím, co milujete!

    book

  4. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; překlad Tomáš Juppa, Martin Machek  Praha : Grada, 2013 . 814 stran . ISBN 978-80-247-4150-5 . [2, currently available 1]
    II-N58620; 658 (KOT)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna10000
    Marketing management

    book

  5. Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média / Julie Atherton ; překlad: Martin Bednarski  V Brně : Lingea, 2022 . 268 stran . ISBN 978-80-7508-715-7 . [2, currently available 0]
    N70514; 658 (ATH)
    Branch Available Inaccesible Issued VyžádánoPočet rezervací
    Ústřední knihovna00100

  6. ** Document on Order ** Žltá kniha budovania značky : dvanásť fenomenálnych princípov pre efektívne budovanie osobnej, firemnej alebo produktovej značky v dobe chaosu a nepozornosti / Michal Pastier  [Bratislava] : Barecz & Conrad Media s.r.o., 2023 . 604 stran . ISBN 978-80-8258-011-5 . [Document on Order]
    Žltá kniha budovania značky

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.