Number of the records: 1  

Intuitivní marketing pro 21. století

  1. Toman, Miloš

    Intuitivní marketing pro 21. století / Miloš Toman. -- Vydání 1. -- Praha : Management Press, 2016. -- 163 stran ; 21 cm. -- Abstract: Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. -- ISBN : 978-80-7261-399-1 (brožováno) : Kč 289.00.

    marketing - psychologické aspekty * intuice * rozhodování * úspěch v podnikání * konkurenceschopnost * konkurenční boj * zákazníci * reklama * příručky
    658.8 * 159.9 * 159.956 * 005.311.6 * 658:17.024.4 * (035)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.