Number of the records: 1  

Copywriting

  1. Horňáková, Michaela

    Copywriting : podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / Michaela Horňáková. -- Vyd. 1. -- Brno : Computer Press, 2011. -- 252 s. : il., tabulky ; 23 cm. -- Obálkové podnázvy: Úspěšné slogany, nadpisy, články a popisy : volba klíčových slov pro SEO, internetová reklama .... -- Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress. -- Černobílé fotografie, faksimile, nákresy, schémata. -- Ukázky z praxe a cvičení na konci každého tématu. -- Rejstřík. -- Odkazy na internetové zdroje. -- Abstract: Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají Správná volba klíčových slov v rámci SEO Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média Volba atraktivních názvů výrobků a obalů O autorce: Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010. -- Audience: Určeno pro copywritery, tvůrce a správce webů, marketingové a produktové manažery. -- Audience: Určeno pro uživatele a marketéry pokročilé a odborníky a pro tvůrce a správce webů začátečníky. -- ISBN : 978-80-251-3269-2 : Kč 297.00.

    reklama a propagace * internetová reklama * WWW stránky * WWW design * sociální sítě * elektronický obchod * propagace výrobků * nabídka služeb * cíloví zákazníci * reklamní pracovníci * copywriting * texty * nadpisy * reklamní slogany * inzerce * bannery * příručky
    659.19 * 658.8:004.738.5 * 004.7 * 004.7

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.