Number of the records: 1  

Guerillový marketing

  1. Patalas, Thomas, 1967-

    Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal]. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2009. -- 191 s. : il., faksim., tabulky ; 24 cm. -- (Marketing). -- Přeloženo z němčiny. -- Obálkové podnázvy: Nové a originální marketingové přístupy, které vzbudí pozornost zákazníků, .... -- Původně vydáno: Berlin : Cornelsen, 2006. -- Medailon autora. -- Poznámky pod čarou. -- Obsahuje bibliografii. -- Translation of: Guerilla Marketing : Ideen schlagen Budget. -- ISBN : 978-80-247-2484-3 (brož.) : Kč 269.00.
    I. Helekal, Daniel


    marketing * guerilla marketing * reklama a propagace * cílený marketing * strategický marketing * psychologie prodeje * kreativita * konkurenční boj * interpersonální komunikace * mediální kampaně * internetová komunikace * doprovodné služby * příručky
    658.8 * 658.8-028.76 * 659.1 * (035)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.