Number of the records: 1
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
SYS 71609186 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20240503204925.7 008 190101s--------xr-----|------00|-|-cze-d 020 $a 80-247-1321-7 040 $a BOG001 $b cze 245 $a (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : $b Jak získat zákazníka špičkovými službami / $c Ivan Nový;Jörg Petzold 260 $b Grada Publishing $c 2006 300 $a 160 s. 520 $a Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc 520 3-
$a Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc $c flexibooks 653 $a Ekonomie a právo;Obchod a prodej;(NE)spo kojený zákazník - náš cíl?!;Nový Ivan $a Petzold Jörg 910 $a BOG001
Number of the records: 1