Number of the records: 1  

Rodina a jak v ní zůstat naživu

  1. SYS71480121
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20181204194703.2
    008
      
    990312s1999----xr-a---e------000-0-cze
    015
      
    $a cnb000649668
    020
      
    $a 80-7178-281-5 $q (brož.) : $c Kč 215.00
    035
      
    $a (OCoLC)42604446
    040
      
    $a ABA001 $b cze $e AACR2
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 159.923 $2 MRF
    080
      
    $a 316.356.2 $2 MRF
    080
      
    $a 316.472.4 $2 MRF
    080
      
    $a 364.642-785.4 $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    100
    1-
    $a Cleese, John, $d 1939- $4 aut $7 xx0034113
    245
    10
    $a Rodina a jak v ní zůstat naživu / $c J. Cleese, R. Skynner ; [z anglického originálu ... přeložili Kristina a Jan Černí]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Portál, $c 1999
    300
      
    $a 301 s. : $b il. ; $c 20 cm
    500
      
    $a Obálkový podnázev: Zábavné lekce z rodinné terapie
    650
    -7
    $a rodina $2 czenas $7 ph117260
    650
    -7
    $a interpersonální vztahy $2 czenas $7 ph114786
    650
    -7
    $a psychologie osobnosti $2 czenas $7 ph115951
    650
    -7
    $a rodinná psychoterapie $2 czenas $7 ph116048
    653
    0-
    $a rodinné vztahy $a partnerské vztahy $a rodiče a děti $a výchova dítěte $a sebepoznání
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $2 czenas $7 fd131864
    700
    1-
    $a Skynner, A. C. Robin, $d 1922-2000 $4 aut $7 xx0053966
    700
    1-
    $a Černá, Kristina $4 trl $7 jx20050308013
    700
    1-
    $a Černý, Jan, $d 1948- $4 trl $7 mzk2006354002
    765
    0-
    $t Families and how to survive them $9 Česky
    856
    41
    $u http://kramerius4.nkp.cz/search/handle/uuid:4251ad30-3a16-11e7-ad2f-005056827e51 $y Digitalizovaný dokument
    910
      
    $a BOG001 $b N64272

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.