Number of the records: 1
Efektivní učení
SYS 71341380 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230808214548.4 008 ######s########xr-#################cze 015 $a cnb002793051 020 $a 978-80-265-0479-5 $q (brožováno) : $c Kč 299.00 040 $a BOG001 $b cze 072 -7
$a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17 080 $a 159.953.5 080 $a 159.953 080 $a 159.954 080 $a 159.95:003.63 080 $a 028.02 100 1-
$a Chytková, Dagmar $4 aut $7 js20120213001 245 10
$a Efektivní učení : $b techniky přemýšlení, soustředění a komunikace s využitím myšlenkových map / $c Dagmar Chytková, Michal Černý 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Brno : $b BizBooks, $c 2016 300 $a 158 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Diagramy, myšlenkové mapy 500 $a Cvičení a úkoly na konci každé kapitoly 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, jak na to. Snaží se klást důraz na schopnost číst a psát kritickým způsobem, kreativně myslet a organizovat svůj svět i čas. Zaměřuje se především na: aktivní a kritické myšlení, kreativitu a myšlenkové mapy, paměťové techniky, sebeřízení a organizaci času, psaní poznámek i odborných textů, učení se pomocí moderních technologií a skrze Internet a mnoho dalšího. Kniha je inspirací pro každého, kdo se rozhodne umět učit se zejména sám, a to bez ohledu na to, zda je žákem, studentem vysoké školy nebo již pracujícím. Dalšími zdroji informací mohou být weby Myslenkove-mapy.cz a Kreativni-uceni.cz. Autoři publikace navazují na svoji předešlou knihu Myšlenkové mapy pro studenty. O AUTORECH Dagmar Chytková Přemýšlivec, tvořivec a volnomyšlenkář. Lektorka informační gramotnosti, propagátorka nelineárního psaní, nadšenkyně do vzdělávacích technologií a zajímavých aplikací. Ukazuje lidem směr, jak uchopit své myšlenky a znalosti. Pomáhá jim hledat nové možnosti učení a zvyšovat množství pamatovaných informací. Michal Černý Teoretický fyzik a propagátor vzdělávacích technologií působící v Kabinetu knihovnictví a informačních studií na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Učí studenty samostatně přemýšlet, integrovat technologie do vzdělávání sebe i druhých a hledat originální řešení. Od roku 2011 je šéfredaktorem serveru Myslenkove-mapy.cz. $c flexibooks 521 8-
$a Určeno pro všechny - od žáků až po pracující 650 -7
$a učení $2 czenas $7 ph126979 650 -7
$a trénink paměti $2 czenas $7 ph136760 650 -7
$a kreativita $2 czenas $7 ph121937 650 -7
$a myšlenkové mapy $2 czenas $7 ph661767 650 -7
$a čtení $2 czenas $7 ph128190 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Černý, Michal, $d 1987- $4 aut $7 js20130129003 910 $a BOG001 $b N61319
Number of the records: 1