Number of the records: 1
Intuitivní marketing pro 21. století
SYS 71312941 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230808214524.0 008 ######s########xr-#################cze 015 $a cnb002775675 020 $a 978-80-7261-399-1 $q (brožováno) : $c Kč 289.00 040 $a ABA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 159.9 $2 MRF 080 $a 159.956 $2 MRF 080 $a 005.311.6 $2 MRF 080 $a 658:17.024.4 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Toman, Miloš $4 aut $7 xx0006907 245 10
$a Intuitivní marketing pro 21. století / $c Miloš Toman 250 $a Vydání 1. 264 -1
$a Praha : $b Management Press, $c 2016 300 $a 163 stran ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do poslucháren vysokých škol a vzdělávací agentury zařazují intuitivní marketing do svých programů. $c flexibooks 650 -7
$a marketing $x psychologické aspekty $2 czenas $7 ph115227 650 -7
$a intuice $2 czenas $7 ph121166 650 -7
$a rozhodování $2 czenas $7 ph125259 650 -7
$a úspěch v podnikání $2 czenas $7 ph286292 653 0-
$a konkurenceschopnost $a konkurenční boj $a zákazníci $a reklama 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 910 $a BOG001 $b N60876
Number of the records: 1