Number of the records: 1
Základy marketingu
SYS 71185609 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230808212105.6 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 015 $a cnb002432910 020 $a 978-80-247-4208-3 : $c Kč 298.00 040 $a BOG001 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8 080 $a 658.8:316.77 080 $a 658.8:005.52339.138 100 1-
$a Karlíček, Miroslav, $d 1979- $4 aut $7 vse2010558291 245 10
$a Základy marketingu / $c Miroslav Karlíček a kolektiv ; [autorský kolektiv Radek Tahal ... et al.] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2013 300 $a 255 s. : $b il., tabulky ; $c 24 cm 500 $a Černobílé fotografie, faksimile, grafy, ilustrace, portréty, schémata 500 $a Poznámky pod čarou 500 $a Poznámka o hlavním autorovi 500 $a Medailonky spoluautorů 500 $a Poznámky na konci jednotlivých kapitol 500 $a Otázky k zamyšlení na konci jednotlivých kapitol 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické a internetové odkazy 520 3-
$a První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu produktu, ceně, komunikaci a $c flexibooks 650 -7
$a strategický marketing $2 czenas $7 ph116292 650 -7
$a marketingový výzkum $2 czenas $7 ph115230 650 -7
$a reklamní kampaně $2 czenas $7 ph229516 650 -7
$a marketingová komunikace $2 czenas $7 ph115228 653 0-
$a cílený marketing $a obchodní značky $a marketingový management $a psychologie prodeje $a ekonomické prostředí $a politické prosředí $a kulturní prostředí 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Tahal, Radek, $d 1970- $4 aut $7 xx0170470 910 $a BOG001 $b N55848
Number of the records: 1