Number of the records: 1  

Copywriting

  1. SYS71164700
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20230913114458.1
    008
      
    140821s--------xr-|||||||||||||||||cze-d
    015
      
    $a cnb002162349
    020
      
    $a 978-80-251-3269-2 : $c Kč 297.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 659.19
    080
      
    $a 658.8:004.738.5
    080
      
    $a 004.7
    080
      
    $a 004.7
    100
    1-
    $a Horňáková, Michaela $4 aut $7 xx0099954
    245
    10
    $a Copywriting : $b podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají / $c Michaela Horňáková
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2011
    300
      
    $a 252 s. : $b il., tabulky ; $c 23 cm
    500
      
    $a Obálkové podnázvy: Úspěšné slogany, nadpisy, články a popisy : volba klíčových slov pro SEO, internetová reklama ...
    500
      
    $a Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress
    500
      
    $a Černobílé fotografie, faksimile, nákresy, schémata
    500
      
    $a Ukázky z praxe a cvičení na konci každého tématu
    504
      
    $a Rejstřík
    504
      
    $a Odkazy na internetové zdroje
    520
    3-
    $a Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají Správná volba klíčových slov v rámci SEO Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média Volba atraktivních názvů výrobků a obalů O autorce: Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010. $c flexibooks
    521
      
    $a Určeno pro copywritery, tvůrce a správce webů, marketingové a produktové manažery
    521
      
    $a Určeno pro uživatele a marketéry pokročilé a odborníky a pro tvůrce a správce webů začátečníky
    650
    -7
    $a reklama a propagace $2 czenas $7 ph116035
    650
    -7
    $a internetová reklama $2 czenas $7 ph137256
    650
    -7
    $a WWW stránky $2 czenas $7 ph117163
    650
    -7
    $a WWW design $2 czenas $7 ph249420
    653
    0-
    $a sociální sítě $a elektronický obchod $a propagace výrobků $a nabídka služeb $a cíloví zákazníci $a reklamní pracovníci $a copywriting $a texty $a nadpisy $a reklamní slogany $a inzerce $a bannery
    655
    -7
    $a příručky $2 czenas $7 fd133209
    910
      
    $a BOG001 $b N53442

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.