Number of the records: 1
30 vteřin
SYS 71163417 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20191118203711.0 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 978-80-7422-061-6 : $c Kč 189.00 040 $a BOG001 $b cze 072 -7
$a 821.162.3-3 $x Česká próza $2 Konspekt $9 25 080 $a 821.162.3-3 100 1-
$a Souček, Ondřej, $d 1977- $4 aut $7 xx0130522 245 10
$a 30 vteřin : $b příběhy z reklamního podsvětí / $c Ondřej Souček 246 13
$a Třicet vteřin 246 3-
$a Třicet vteřin 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Nakladatelství Lidové noviny, $c 2010 300 $a 199 s. ; $c 20 cm 500 $a Na titulní stránce a v tiráži uvedena též zkratka nakladatelství: NLN 500 $a Výkladový slovníček 500 $a Název v prelimináriích: Třicet vteřin 505 00
$t Mickey Mouse -- $t David versus Janička highlights -- $t Jágrův blafák -- $t Sofiina volba 2010 -- $t Work, work, work -- $t O zkrachovalém podnikateli, jeho krokodýlovi, učiteli angličtiny a dvou kreativcích, které práce jinak baví -- $t Návštěva múzy -- $t Bolehlav -- $t Jedna moucha dvěma ranami -- $t O inteligentním tramvajákovi, Matce Tereze, perníčcích a dvou kreativcích, které práce definitivně přestala bavit -- $t Třicet vteřin -- $t Swinging in the rain -- $t Konec reklamního bloku 520 $a Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce v reklamním průmyslu. 653 0-
$a česká literatura $a příběhy $a reklama $a reklamní agentury $a reklamní průmysl 910 $a BOG001 $b A52002
Number of the records: 1