Number of the records: 1  

V jiném rytmu

  1. SYS0056639
    LBL
      
    00000nam-a22-----7i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20220210101839.8
    007
      
    ta
    008
      
    220119s2012----xr-----e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002258025
    020
      
    $a 978-80-262-0071-0 $q (brožováno) : $c Kč 399.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 316.3
    080
      
    $a 316.4
    080
      
    $a 316.7
    080
      
    $a 165
    100
    1-
    $a Peck, M. Scott $q (Morgan Scott), $d 1936-2005 $4 aut $7 jn19990006438
    240
    10
    $a Different drum. $l Česky
    245
    10
    $a V jiném rytmu : $b vytváření společenství / $c M. Scott Peck ; z anglického originálu přeložila Mai Havrdová Fathi
    246
    30
    $a Vytváření společenství
    250
      
    $a Vydání druhé, v Portálu první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2012
    300
      
    $a 348 stran ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Poznámky pod čarou
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    521
    8-
    $a Určeno pro lidi se zájmem o duchovní otázky, život v komunitách, mezilidské vztahy, osobnostní růst na úrovni jednotlivců i skupin a pro lidi v pomáhajících profesích
    650
    07
    $a společenství $2 czenas $7 ph694872
    650
    07
    $a skupinové chování $2 czenas $7 ph162001
    650
    07
    $a vědomí $2 czenas $7 ph127380
    650
    07
    $a skupinové chování $2 czenas $7 ph162001
    650
    07
    $a interpersonální vztahy $2 czenas $7 ph114786
    650
    07
    $a nové paradigma $2 czenas $7 ph139143
    655
    -7
    $a výklady $2 czenas $7 fd187853
    700
    1-
    $a Havrdová, Mai Fathi $4 trl $7 xx0085170
    910
      
    $a BOG001 $b N70201

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.