Number of the records: 1  

Škola řeči

  1. SYS0004781
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20190513090728.4
    007
      
    ta
    008
      
    190222s2019----xr-a---a------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003079025
    020
      
    $a 978-80-266-1384-8 $q (brožováno) : $c Kč 199.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    072
    -7
    $a 0/9-053.2 $x Literatura pro děti a mládež (naučná) $2 Konspekt $9 26
    080
      
    $a 376
    080
      
    $a 316.34
    080
      
    $a 81
    100
    1-
    $a Pávková, Bohdana, $d 1937- $4 aut $7 xx0004988
    245
    10
    $a Škola řeči / $c Bohdana Pávková ; ilustrace: Richard Šmarda
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b Edika, $c 2019
    300
      
    $a 87 stran : $b ilustrace (převážně barevné) ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    336
      
    $a statický obraz $b sti $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Obálkový podnázev: Logopedie pro děti od 4 do 7 let
    500
      
    $a Některá slova v textu nahrazena obrázky
    650
    07
    $a děti s vadami řeči $2 czenas $7 ph119712
    650
    07
    $a děti předškolního věku $2 czenas $7 ph119710
    650
    07
    $a řečové dovednosti $2 czenas $7 ph128299
    650
    07
    $a výslovnost $2 czenas $7 ph120514
    650
    07
    $a logopedie $2 czenas $7 ph117229
    653
      
    $a logopedická cvičení $a doplňování textu $a čtení $a obrázkové čtení $a sluchová paměť $a slovní zásoba $a omalovánky
    655
    -7
    $a pracovní sešity $2 czenas $7 fd133116
    655
    -7
    $a metodické příručky $2 czenas $7 fd132826
    655
    -7
    $a publikace pro děti $2 czenas $7 fd133156
    700
    1-
    $a Šmarda, Richard, $d 1950- $4 ill $7 xx0004703
    910
      
    $a BOG001 $b M16141

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.