Number of the records: 1  

Pán much

  1. SYS0111695
    LBL
      
    03099nam-a2200637-i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20241220121538.2
    007
      
    ta
    008
      
    211216s2021----xr-a---g------000-f-cze-d
    015
      
    $a cnb003384020
    020
      
    $a 978-80-7287-272-5 $q (vázáno) : $c Kč 348.00
    035
      
    $a (OCoLC)1438776525
    040
      
    $a ABG001 $b cze $e rda $d BOG001
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 821.111-3 $x Anglická próza, anglicky psaná $2 Konspekt $9 25
    080
      
    $a 821.111-31
    100
    1-
    $a Golding, William, $d 1911-1993 $4 aut $7 jn19990002751
    240
    10
    $a Lord of the flies. $l Česky
    245
    10
    $a Pán much / $c William Golding ; přeložila Heda Kovályová ; ilustroval Andrej Sujetov Kostić
    250
      
    $a Vydání sedmé
    264
    -1
    $a Praha : $b Maťa, $c 2021
    300
      
    $a 287 stran : $b ilustrace ; $c 18 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Cesty tam a zase zpátky ; $v sv. 32
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    520
    2-
    $a Na pustém ostrově jsou zachráněni někteří z chlapců, kteří byli vojensky napadeni během letecké evakuace z jaderně zasažené Británie. Ze společenství slušně vychovaných chlapců se stává smečka, v níž rozhodují jen ti nejsilnější... Dystopická alegorie, v níž autor představuje svou vizi společnosti a odvěký konflikt mezi dobrem a zlem.
    653
    0-
    $a anglická literatura $a antiutopie $a alegorie $a trosečníci $a chlapci $a ostrovy $a morálka $a boj o přežití $a dobro a zlo
    655
    -7
    $a anglické romány $2 czenas $7 fd131814
    700
    1-
    $a Kovályová, Heda, $d 1919-2010 $4 trl $7 jk01062415
    700
    1-
    $a Kostić, Andrej Sujetov, $d 1968- $4 ill $7 xx0011302
    830
    -0
    $a Cesty tam a zase zpátky
    910
      
    $a BOG001 $b A77113

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.