Number of the records: 1  

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

  1. (NE)spokojený

    (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : Jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový;Jörg Petzold. -- Grada Publishing 2006. -- 160 s. -- Abstract: Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc. -- ISBN : 80-247-1321-7.

    Ekonomie a právo;Obchod a prodej;(NE)spo kojený zákazník - náš cíl?!;Nový Ivan * Petzold Jörg

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.