Number of the records: 1
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Signatura II-N65213; 659 (OGI) Author Young, Miles, 1954- (Author) Title statement Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young Uniform title Ogilvy on advertising in the digital age. Česky Another responsib. Juppa, Vlastimil (Translator) Edition statement První české vydání Publication Praha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018 Phys.des. 288 stran : ilustrace (převážně barevné), mapy, portréty ; 26 cm Copy count 2, currently available 1, Access to Shelves 1 Track No. Location Sublocation Info 100000668684 Ústřední knihovna Volný výběr Subj. Headings Ogilvy, David, 1911-1999 podnikatelé - Spojené státy americké - 20. století reklama a propagace internetová reklama dějiny reklamy 20. století Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 658-051 659.19 659.1(091) (437.3) (048.8) Database Knihy Note Překlad z angličtiny Vlastimil Juppa Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík ISBN 978-80-256-2159-2 (vázáno) : Kč 699.00 Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1