Number of the records: 1
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
SYS 71193858 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20250812071509.7 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 978-80-247-4819-1 : $c Kč 299.00 040 $a BOG001 $b cze 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4 080 $a 35 080 $a 351 080 $a 005 100 1-
$a Slavík, Jakub $4 aut $7 xx0116272 245 10
$a Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : $b jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / $c Jakub Slavík 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2014 300 $a 183 s. : $b il., tabulky ; $c 24 cm 490 1-
$a Manažer 500 $a Grafy, schémata 500 $a Poznámka o autorovi 500 $a Přílohy 500 $a Terminologický slovník 500 $a Na hřbetu knihy uvedeno počáteční písmeno edice: M 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu $c flexibooks 521 $a Určeno manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby nebo je objednávají 650 -7
$a veřejné služby $2 czenas $7 ph118363 650 -7
$a marketing $2 czenas $7 ph115227 650 -7
$a management veřejné správy $2 czenas $7 ph493990 653 0-
$a veřejná správa $a Česko $a sociální služby $a kultura a umění $a doprava $a školství $a zdravotnictví $a byrokracie $a kvalita služeb $a veřejné finance $a transparentnost $a investice $a propagace 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 830 -0
$a Manažer 910 $a BOG001 $b N57157
Number of the records: 1