Number of the records: 1
Marketingová komunikace
- Karlíček, Miroslav, 1979-
Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2011. -- 213 s. : il., tabulky ; 24 cm. -- Anglické resumé. -- Černobílé a barevné fotografie, faksimile, grafy, portréty, schémata. -- Poznámka o autorech a poradcích z praxe. -- Poznámky na konci každé kapitoly. -- Poznámky pod čarou. -- Poradci z praxe: Petr Kůta ... [et al.]. -- Bibliografie a bibliografické odkazy. -- Odkazy na internetové zdroje. -- Rejstřík. -- Abstract: Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komu. -- Audience: Určeno zejména českým a slovenským marketérům. -- ISBN : 978-80-247-3541-2 : Kč 289.00.
I. Král, Petr II. Kůta, Petr
strategický marketing * reklamní kampaně * marketingová komunikace * public relations * psychologie prodeje * reklama * přímý marketing * internetový marketing * příručky
658.8:316.77 * 659 * 659.1 * 659.4 * 659.113.6 * 159.98:659.1
Number of the records: 1