Number of the records: 1
Marketingová komunikace
SYS 71165556 LBL 00000nam-a22-----3i-4500 003 CZ-BrKJM 005 20230913114228.8 008 140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d 020 $a 978-80-247-3541-2 : $c Kč 289.00 040 $a BOG001 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:316.77 080 $a 659 080 $a 659.1 080 $a 659.4 080 $a 659.113.6 080 $a 159.98:659.1 100 1-
$a Karlíček, Miroslav, $d 1979- $4 aut $7 vse2010558291 245 10
$a Marketingová komunikace : $b jak komunikovat na našem trhu / $c Miroslav Karlíček, Petr Král 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2011 300 $a 213 s. : $b il., tabulky ; $c 24 cm 500 $a Anglické resumé 500 $a Černobílé a barevné fotografie, faksimile, grafy, portréty, schémata 500 $a Poznámka o autorech a poradcích z praxe 500 $a Poznámky na konci každé kapitoly 500 $a Poznámky pod čarou 500 $a Poradci z praxe: Petr Kůta ... [et al.] 504 $a Bibliografie a bibliografické odkazy 504 $a Odkazy na internetové zdroje 504 $a Rejstřík 520 3-
$a Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komu $c flexibooks 521 $a Určeno zejména českým a slovenským marketérům 650 -7
$a strategický marketing $2 czenas $7 ph116292 650 -7
$a reklamní kampaně $2 czenas $7 ph229516 650 -7
$a marketingová komunikace $2 czenas $7 ph115228 653 0-
$a public relations $a psychologie prodeje $a reklama $a přímý marketing $a internetový marketing 655 -7
$a příručky $2 czenas $7 fd133209 700 1-
$a Král, Petr $4 aut $7 pna2010582238 700 1-
$a Kůta, Petr $4 oth $7 mzk2005289901 910 $a BOG001 $b N53517
Number of the records: 1