Number of the records: 1
Reklama
Signatura N53129; 659 (VYS) Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author) Title statement Reklama : jak dělat reklamu : reklamní kampaň krok za krokem, jak vytvořit tu správnou reklamu, co nového v marketingové komunikaci / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš Another responsib. Mikeš, Jiří, 1942- (Author) Edition statement 3., aktualiz. a dopl. vyd. Issue data Praha : Grada, 2010 Phys.des. 208 s. : il., grafy, tabulky ; 24 cm Copy count 1, currently available 1, Access to Shelves 1 Track No. Location Sublocation Info 100000439461 Ústřední knihovna Volný výběr Subj. Headings reklama a propagace psychologie reklamy reklamní kampaně marketingová komunikace spotřebitelé Keywords reklamní agentury * cílený marketing * reklamní média * psychologický nátlak Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659 659.4 159.947 316.77 159.98:659.1 Database Knihy Annotation Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože Note Anglické resumé
V tiráži uvedeno: 3. vyd.
Černobílé fotografie, schémata
Přílohy
Medailony autorůBibliografie
RejstříkAudience Určeno všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům Loading…
Number of the records: 1