Number of the records: 1  

Koncept kontinua

  1. SYS71125185
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20230913114537.9
    008
      
    140821---------xr-|||||||||||||||||cze-d
    020
      
    $a 978-80-86685-79-3 : $c Kč 198.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 159.92 $x Vývojová psychologie. Individuální psychologie $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 159.923
    080
      
    $a 173.5/.9
    080
      
    $a 316.472.4
    080
      
    $a 316.61
    080
      
    $a 39(=87)
    100
    1-
    $a Liedloff, Jean, $d 1926-2011 $4 aut $7 jx20080109014
    245
    10
    $a Koncept kontinua : $b hledání ztraceného štěstí pro nás i naše děti / $c Jean Liedloffová ; [přeložila Bora Berlinger] ; [kresby Markéta Kotková]
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b DharmaGaia, $c 2007
    300
      
    $a 174 s. : $b il. ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Nová éra
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    500
      
    $a Poznámka překladatelky
    500
      
    $a Medailon autorky
    500
      
    $a Úvod: Eva Labusová
    650
    -7
    $a rodiče a děti $2 czenas $7 ph116053
    650
    -7
    $a rodičovství $2 czenas $7 ph138908
    653
    0-
    $a vývojová psychologie $a psychologie osobnosti $a moderní společnost $a děti $a rodiče a děti $a matky a děti $a vývoj dítěte $a interpersonální vztahy $a socializace $a harmonie $a štěstí $a životní styl $a životní moudrost $a inspirace $a Indiáni Jižní Ameriky $a populárně-naučné publikace
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $2 czenas $7 fd131864
    700
    1-
    $a Berlinger, Bora $4 trl $7 pag2008433525
    700
    1-
    $a Kotková, Markéta, $d 1976- $4 ill $7 xx0057903
    700
    1-
    $a Labusová, Eva, $d 1967- $4 aui $7 xx0002368
    765
    0-
    $t The continuum concept : in search of happiness lost
    830
    -0
    $a Nová éra
    910
      
    $a BOG001 $b N50639

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.