Number of the records: 1  

Superzákazník

  1. Yoon, Eddie

    Superzákazník : jednoduchá a rychlá cesta k růstu / Eddie Yoon ; překlad: Tomáš Piňos. -- 1. vydání. -- Praha : Management Press, 2017. -- 199 stran : ilustrace ; 24 cm. -- Přeloženo z angličtiny. -- Obsahuje bibliografické odkazy. -- Abstract: Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem: bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas. Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém. Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na základě svých životních tužeb. -- ISBN : 978-80-7261-525-4 (brožováno) : Kč 399.00.
    I. Piňos, Tomáš


    spotřebitelé * spotřebitelské chování * persuaze * řízení vztahů se zákazníky * obchodní úspěch * populárně-naučné publikace
    366 * 316.7 * 005.3 * 339.1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.