Number of the records: 1  

Superzákazník

  1. SYS71496697
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20230808215803.7
    008
      
    ######s########xr-#################cze
    015
      
    $a cnb002955707
    020
      
    $a 978-80-7261-525-4 $q (brožováno) : $c Kč 399.00
    040
      
    $a BOG001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18
    080
      
    $a 366
    080
      
    $a 316.7
    080
      
    $a 005.3
    080
      
    $a 339.1
    100
    1-
    $a Yoon, Eddie $4 aut $7 osa2017972389
    240
    10
    $a Superconsumers. $l Česky
    245
    10
    $a Superzákazník : $b jednoduchá a rychlá cesta k růstu / $c Eddie Yoon ; překlad: Tomáš Piňos
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Management Press, $c 2017
    300
      
    $a 199 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem: bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas. Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém. Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na základě svých životních tužeb. $c flexibooks
    650
    -7
    $a spotřebitelé $2 czenas $7 ph125967
    650
    -7
    $a spotřebitelské chování $2 czenas $7 ph125966
    650
    -7
    $a persuaze $2 czenas $7 ph124053
    650
    -7
    $a řízení vztahů se zákazníky $2 czenas $7 ph118187
    650
    -7
    $a obchodní úspěch $2 czenas $7 ph123563
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $2 czenas $7 fd131864
    700
    1-
    $a Piňos, Tomáš $4 trl $7 xx0046041
    910
      
    $a BOG001 $b N64495

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.