Number of the records: 1
Šíleně jednoduché
Signatura N65373; 658 (SEG) Author Segall, Ken (Author) Title statement Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu / Ken Segall ; [překlad Zdeněk Mužík] Another responsib. Mužík, Zdeněk (Translator) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : BizBooks, 2013 Phys.des. 220 s. ; 24 cm Copy count 1, currently available 1, Access to Shelves 1 Track No. Location Sublocation Info 100000672941 Ústřední knihovna Volný výběr Subj. Headings Jobs, Steven, 1955-2011 Apple Computer, Inc. manažeři - Spojené státy americké - 20.-21. století marketing tvůrčí myšlení úspěch v podnikání Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 159.954/.955 658:17.024.4 (048.8) Database Knihy Annotation „Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." – Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998. Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW. Note Přeloženo z angličtiny?
Obsahuje rejstříkISBN 978-80-265-0048-3 (váz.) : Kč 99.00 Portion of title Posedlost, která pohání Apple k úspěchu Obálkový a hřbetní podnázev Posedlost jako základ úspěchu Apple Country Czech Republic Language Czech Loading…
Number of the records: 1