Number of the records: 1
99 tipů pro úspěšnější reklamu
Signatura N51877; 659 (MON) Author Monzel, Monika, 1967- (Author) Title statement 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] Another responsib. Thöndlová, Gabriela (Translator) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2009 Phys.des. 198 s. : il., tabulky ; 24 cm Copy count 1, currently available 0 Track No. Location Sublocation Info 100000409101 Královo Pole Pobočky - sklad ve zpracování Subj. Headings marketing reklama a propagace Keywords obchod * marketing * reklama a propagace * marketing * průzkum trhu * reklamní strategie * psychologie reklamy * kreativita * etika * estetika reklamy * komunikační nástroje * reklamní prostředky * přímá reklama * internetová reklama * televizní reklama * rozhlasová reklama * reklamní tiskoviny * ústní reklama * reklamní kampaně * reklamní agentury * regulace reklamy * zákony * příručky Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1/.3 658.8 658.8:005.32 339.187 Database Knihy Note Přeloženo z němčiny
Obálkové podnázvy: Jak sestavit optimální mix pro vaši firmu : která média zvolit a jak se vyvarovat typických chyb
Původně vydáno: Berlín : Cornelsen, 2006
Graf, schémata
Poznámka o autorce
Poznámky na okrajích stránekAudience Určeno marketingovým manažerům a specialistům. Vhodné též pro podnikatele z malých firem Loading…
Number of the records: 1