Number of the records: 1  

Internetový marketing

  1. SYS71431905
    LBL
      
    00000nam-a22-----3i-4500
    003
      
    CZ-BrKJM
    005
      
    20230808215721.3
    008
      
    ######s########xr-#################cze
    015
      
    $a cnb002616749
    020
      
    $a 978-80-251-4311-7 $q (brožováno) : $c Kč 399.00
    040
      
    $e rda
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.8:004.738.5
    080
      
    $a 659.19
    080
      
    $a 658.8:316.77
    100
    1-
    $a Janouch, Viktor, $d 1961- $4 aut $7 xx0113017
    245
    10
    $a Internetový marketing / $c Viktor Janouch
    250
      
    $a 2. vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2014
    300
      
    $a 376 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Obálkové podnázvy: Přilákejte návštěvníky a maximalizujete zisk : konkrétní tipy a rady odborníka, ...
    500
      
    $a Dotisk 2. vydání
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords. Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: Reklama na Internetu Marketingová komunikace Podpora prodeje Public Relations Přímý marketing Internetové komunikační prostředky Vyhodnocování marketingové komunikace. Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích. $c flexibooks
    521
    8-
    $a Určeno pro pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek a pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty
    650
    -7
    $a internetový marketing $2 czenas $7 ph137251
    650
    -7
    $a internetová reklama $2 czenas $7 ph137256
    650
    -7
    $a marketingová komunikace $2 czenas $7 ph115228
    655
    -7
    $a příručky $2 czenas $7 fd133209
    910
      
    $a BOG001 $b N62913

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.