Number of the records: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Signatura N46471; 659 (FTO) Author Ftorek, Jozef, 1973- (Author) Title statement Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2007 Phys.des. 165 s. : il., schémata ; 24 cm Copy count 2, currently available 2 Track No. Location Sublocation Info 100000304219 Ústřední knihovna Sklad 100000308755 Ústřední knihovna Sklad Subj. Headings public relations Keywords reklama a propagace * psychologie reklamy * reklamní agentury * reklamní strategie * reklamní média * masmédia * prezentace * mediální kultura * žurnalistika * etika * ovlivňování mínění * manipulace * tiskoví mluvčí * usměrňování zpráv * krizová komunikace * propaganda * zpravodajství Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.4 159.98:659.1 659.113 070 Database Knihy Note Bibliografie Audience Určeno nejen pracovníkům firemního public relations a marketingu a pracovníkům public relations agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií Loading…
Number of the records: 1