Number of the records: 1  

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

  1. Young, Miles, 1954-

    Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young. -- První české vydání. -- Praha : Svojtka & Co., s.r.o., 2018. -- 288 stran : ilustrace (převážně barevné), mapy, portréty ; 26 cm. -- Překlad z angličtiny Vlastimil Juppa. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- ISBN : 978-80-256-2159-2 (vázáno) : Kč 699.00.
    I. Juppa, Vlastimil


    Ogilvy, David, 1911-1999 * 20. století * podnikatelé - Spojené státy americké - 20. století * reklama a propagace * internetová reklama * dějiny reklamy * monografie
    659.1 * 658-051 * 659.19 * 659.1(091) * (437.3) * (048.8)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.